!--island-Breadcrumbs:10-->
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Att boka en vistelse men sedan inte bo på hotellet (och inte heller avboka) kallar vi i branschen för en no-show. Det får man inte bonuspoäng för, även om vistelsen är förbetald. Du behöver alltså checka in och sova i rummet för att få bonuspoäng för vistelsen.
Liknande frågor
Hur bokar jag hotellrum med bonuspoäng?
Jag saknar bonuspoäng efter en vistelse
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Vilka villkor gäller för appen?
Försöker du boka en bonusnatt?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Vad är Be My Guest?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Vilka villkor gäller för digitala presentkort?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vilka villkor gäller för mig som använder hemsidan och/eller appen?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Vad är Monday Breakfast?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Är det åldersgräns för att få bo på hotell?
Vilka avbokningsregler gäller?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Hur följer ni GDPR och var kan jag läsa om hur ni hanterar mina personuppgifter?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss