!--island-Breadcrumbs:10-->
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:
- Har det gått 24 timmar efter att de ordinarie poängen kom in?
- Har du bokat enligt erbjudandets villkor?
Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att de extra poängen kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.
Om alla villkor har uppfyllts men dina poäng ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.
Liknande frågor
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Betalningsförsäkring
Ränta vid delbetalning
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Vad är Be My Guest?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Vilken valuta
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Vad är Monday Breakfast?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Hur ansöker jag om ett Strawberry Mastercard?
Håll koll i mobilen
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Förmåner med Strawberry Mastercard
Spärra och beställa nytt kort
Jag fick ett rabatterbjudande med e-post. Hur bokar jag det?
Kontakt
Behandling av personuppgifter
Var hittar jag information om Strawberry Mastercard?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Prislista
Reseförsäkring
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Höjd kreditgräns
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss